Medlemsskab af Vodskov Foreningsfitness

3. Du tildeles bruger/adgangskode på mail/sms
4. Følg herefter vejledningen under Køb abonnement

Køb abonnement

Køb eller forny dit abonnement:

1. Klik på Køb abonnement
2. Vælg 6, 9 eller 12 måneder
3. Login med brugernavn
4. Tryk 'næste' og 'accepter'
5. Vælg betalingskort og indtast kortoplysninger

KØB ABONNEMENT

Info om medlemsskab

• Aldersgrænsen er min. 15 år.
  • Tilmeldingen er først bindende, når vi modtager pengene på kontoen. Når betaling er gennemført, laver medlemsregistratoren indenfor 1 uge (oftest hurtigere) en nøglebrik og sender en mail til dig, når den ligger klar i centret.
  • Alle nye medlemmer skal, før træningen kan startes, selv via menupunktet Booking booke tid til en instruktørtime. Her gennemgås reglementet og man får man udleveret sin noglebrik. Alle nye medlemmer SKAL vejledes af en instruktør, før træningen kan starte.
  • DER SKAL DERFOR IKKE BOOKES TID TIL INSTRUKTØRTIME FØR MAN HAR FÅET MAIL OM, AT NØGLEBRIKKEN ER LAVET! Hvis man booker og møder til introduktionstime før man har fået mail vedr. nøglebrik, kan instruktøren ikke udlevere en nøglebrikken, og man er derfor nødt til at booke en ny instruktørtime til udleveringen af denne.
  • Der gøres opmærksom på, at træning i centret uden en nøglebrik er strengt imod foreningens reglement!
  • Når jeg melder mig ind i Vodskov Foreningsfitness, betaler jeg sammen med mit abonnement et engangsbeløb på 100 kr. som er betaling for en nøglebrik. Nøglebrikken er personlig og må ikke bruges af andre. I tilfælde af misbrug af nøglebrikken, medfører det 2 års karantæne fra centeret. Bliver nøglebrikken væk, koster en ny 100 kr, og den rekvireres ved at sende en mail til medlemssupp.VFF@gmail.com.
  • Som medlem af Vodskov Foreningsfitness får du adgang til et nyt moderne motionscenter, samt instruktion af frivillige Forenings Fitness-uddannede instruktører.
  • Der er fri holdtræning samt opfølgning af eget træningsprogram.
  • Som medlem kan du træne i centret så ofte du har lyst indenfor åbningstiderne.
  • Vi gør opmærksom på at dit abonnement automatisk forlænges ved udløb af din abonnementsperiode.
    Læs handelsbetingelserne her

Sådan skifter du betalingskort på din medlemsprofil:

Hvis dit betalingskort er udløbet, eller du har fået nyt betalingskort af anden grund, skal det ændres inden under din medlemsprofil.

Det gøres på følgende måde:

1. www.vodskov-foreningsfitness.dk

2. Medlemsskab > Medlemslogin

3. Indtast e-mail eller mobilnr.

4. Indtast adgangskode

5. Klik på Login