Medlemskab af Vodskov Foreningsfitness

3. Du tildeles bruger/adgangskode på mail/sms
4. Følg herefter vejledningen under Køb abonnement

Køb abonnement

Køb eller forny dit abonnement:

1. Klik på Køb abonnement
2. Vælg 6, 9 eller 12 måneder
3. Login med brugernavn
4. Tryk 'næste' og 'accepter'
5. Vælg betalingskort og indtast kortoplysninger

KØB ABONNEMENT

Info om medlemsskab

• Aldersgrænsen er min. 15 år.
  • Tilmeldingen er først bindende, når vi modtager pengene på kontoen. Når betaling er gennemført, laver medlemsregistratoren indenfor 1 uge (oftest hurtigere) en nøglebrik og sender en mail til dig, når den ligger klar i centret.
  • NØGLEBRIK

Nye medlemmer skal have udleveret en nøglebrik, for at kunne komme ind i Fitnesscentret. Nøglebrikken laves indenfor 1 uge efter tilmelding og betaling af abonnement, og du modtager en mail, når nøglebrikken ligger klar til afhentning i centret.
    En instruktør udleverer på faste ugentlige tider nøglebrikker samtidig med en let introduktion til centret og foreningen. Se de faste nøgleudleveringstider på foreningens Forside.
    Har du indenfor de seneste 2 år været medlem af fitnesscentret og derfor allerede har en nøglebrik, vil denne blive aktiveret, når du køber ny abonnementsperiode.

• Der gøres opmærksom på, at træning i centret uden en nøglebrik er strengt imod foreningens reglement!
  • TRÆNINGSPROGRAM

Som nyt - eller eksisterende - medlem af VFF har du mulighed for at få lagt et træningsprogram af en vores instruktører. Du skal rette kontakt til foreningens instruktører herom.
  • Når jeg melder mig ind i Vodskov Foreningsfitness, betaler jeg sammen med mit abonnement et engangsbeløb på 100 kr. som er betaling for en nøglebrik. Nøglebrikken er personlig og må ikke bruges af andre. I tilfælde af misbrug af nøglebrikken, medfører det 2 års karantæne fra centeret. Bliver nøglebrikken væk, koster en ny 100 kr, og den rekvireres ved at sende en mail til medlemssupp.VFF@gmail.com.
  • Som medlem af Vodskov Foreningsfitness får du adgang til et nyt moderne motionscenter, samt instruktion af frivillige Forenings Fitness-uddannede instruktører.
  • Der er fri holdtræning samt opfølgning af eget træningsprogram.
  • Som medlem kan du træne i centret så ofte du har lyst indenfor åbningstiderne.
  • Vi gør opmærksom på at dit abonnement automatisk forlænges ved udløb af din abonnementsperiode.
    Læs handelsbetingelserne her