Køb abonnement (eller forny)

1. Vælg det ønskede abonnement (6, 9 eller 12 måneder) i menuen
  2. Login med det tilsendte (eller tidligere) brugernavn og adgangskode. Brugernavn = mobilnr./mail og Adgangskode = 6-cifret kode, som kan ændres til noget, man kan huske. Det gøres under medlemslogin i Conventus
  3. Tryk 'næste' og accepter handelsbetingelser
  4. Vælg betalingskort og indtast kortoplysninger
  5. Conventus-systemet vil trække beløbet for abonnementet på dit betalingskort i løbet af den kommende nat.

HOLDTRÆNING

Info om medlemsskab

• Aldersgrænsen er min. 15 år.
  • Tilmeldingen er først bindende, når vi modtager pengene på kontoen. Når betaling er gennemført, laver medlemsregistratoren indenfor 1 uge (oftest hurtigere) en nøglebrik og sender en mail til dig, når den ligger klar i centret.
  • NØGLEBRIK

Nye medlemmer skal have udleveret en nøglebrik, for at kunne komme ind i Fitnesscentret. Nøglebrikken laves indenfor 1 uge efter tilmelding og betaling af abonnement, og du modtager en mail, når nøglebrikken ligger klar til afhentning i centret.
    En instruktør udleverer på faste ugentlige tider nøglebrikker samtidig med en let introduktion til centret og foreningen. Se de faste nøgleudleveringstider på foreningens Forside.
    Har du indenfor de seneste 2 år været medlem af fitnesscentret og derfor allerede har en nøglebrik, vil denne blive aktiveret, når du køber ny abonnementsperiode.

• Der gøres opmærksom på, at træning i centret uden en nøglebrik er strengt imod foreningens reglement!

• TRÆNINGSPROGRAM

Som nyt - eller eksisterende - medlem af VFF har du mulighed for at få lagt et træningsprogram af en vores instruktører. Du skal rette kontakt til foreningens instruktører herom.
  • Når jeg melder mig ind i Vodskov Foreningsfitness, betaler jeg sammen med mit abonnement et engangsbeløb på 100 kr. som er betaling for en nøglebrik. Nøglebrikken er personlig og må ikke bruges af andre. I tilfælde af misbrug af nøglebrikken, medfører det 2 års karantæne fra centeret. Bliver nøglebrikken væk, koster en ny 100 kr, og den rekvireres ved at sende en mail til medlemssupp.VFF@gmail.com.
  • Som medlem af Vodskov Foreningsfitness får du adgang til et nyt moderne motionscenter, samt instruktion af frivillige Forenings Fitness-uddannede instruktører.
  • Der er fri holdtræning samt opfølgning af eget træningsprogram.
  • Som medlem kan du træne i centret så ofte du har lyst indenfor åbningstiderne.
  • Vi gør opmærksom på at dit abonnement automatisk forlænges ved udløb af din abonnementsperiode.
    Læs handelsbetingelserne her

Sådan skifter du betalingskort på din medlemsprofil:

Hvis dit betalingskort er udløbet, eller du har fået nyt betalingskort af anden grund, skal det ændres inden under din medlemsprofil.

Det gøres på følgende måde:

1. www.vodskov-foreningsfitness.dk

2. Medlemsskab > Medlemslogin

3. Indtast e-mail eller mobilnr.

4. Indtast adgangskode

5. Klik på Login

6. Vælg medlemsprofilen til Vodskov Foreningsfitness

7. Klik på Økonomi

8. Klik på Kortoplysninger

9. Skift betalingskort

Når du tilmelder dig Vodskov Foreningsfitness, giver du samtidig samtykke til at overholde gældende ordensregler.

Læs regler her

Ordensregler